Rapor olmayınca ilaç alamamanız normal ..Sürekli kullandığınız bir ilaç varsa ilgili doktora gidip raporumun süresi bitti yeniletmek istiyorum dediğinizde zaten yapılıyor işlem..Kontrollü hastayım örneğin 3 ayda bir cuma günü randevu vs almadan gider tahlillerimi yaptırırım bu arada ilaçlarıda yazar doktor rapor bitti yada süresi yakınsa söyleyince yeniliyorlar..