• 27-10-2022, 00:56:40
    #10
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben her seferinde 3 litre getiriyorum. En doğru cevabı gideceğiniz yerdeki çalışana sorun Türkçe biliyorlar zaten.
    tamamdır hocam teşekkür ederim bilgi için
  • 27-10-2022, 00:58:00
    #11
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şans işi ozaman hocam
    Öyle duruyor hocam. Eğer gidip komple alanı tarayan bir cihaz yoksa eğer soğuk kanlı olup içeri bir sürü şey sokabiliyorsun demek ki. Ben şaşırdım açıkçası. Bekledim de birinin çevirip kontrol etmesini çıkana kadar gelen yolcu alanından ama gayet elimi kolumu sallaya sallaya koca sırt çantasıyla çıktım, girdim ülkeye
  • 27-10-2022, 00:58:41
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır hocam teşekkür ederim bilgi için
    Dediğim gibi fazlasıyla çıktım hep 3 litre getiriyorum bu arada fişi kesinlikle atmayın bazen uyuz kişiler çıkıyor fiş görmeden geçirmiyor.
    Genellikle kaç litre var diyor 3 diyorsun geç diyor bazen hiç sormuyorlar 😂
  • 27-10-2022, 01:03:41
    #13
    2 Litre sipariş etmiştim sorunsuz getirildi. 1 litre daha gelir sanırım
  • 27-10-2022, 07:46:19
    #14
    Kapikulede giriste pasaport basi 1 sise alkol hakki veriyorlar sadece 1 sise alabiliyordun sigarada 3 lu paket yani 30 adet.
  • 27-10-2022, 10:26:07
    #15
    Duty free shop ta pasaport basina 1 litre veriyorlar zaten baskada alamazsin..
  • 27-10-2022, 10:34:58
    #16
    Vay be... Zamanında ne çok gider, gezer, Sheraton'da takılırdık. Dönüşte de 1 el çantası sigara, 1 el çantası da alkol getirirdik. Tabi o zamanlar alkol ve sigarada kısıtlama yoktu, paramızda değerliydi.