• 27-10-2022, 00:45:42
    #1
    Merhabalar bu hafta içi gürcistana girdi çıktı yapacağım free shop'dan kaç lt alkol getirebilirim ? yakın zamanda gidip gelenler varsa bilgi verirse sevinirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      tamamdır hocam teşekkür ederim bilgi için
      Dediğim gibi fazlasıyla çıktım hep 3 litre getiriyorum bu arada fişi kesinlikle atmayın bazen uyuz kişiler çıkıyor fiş görmeden geçirmiyor.
      Genellikle kaç litre var diyor 3 diyorsun geç diyor bazen hiç sormuyorlar 😂
  • 27-10-2022, 00:50:47
    #3
    3 litre hocam
  • 27-10-2022, 00:51:15
    #4
    Anladigim kadariyla her de gecerlidir.
  • 27-10-2022, 00:51:47
    #5
    Orası burdan daha pahalıya gelir parayı burdan götürünce
  • 27-10-2022, 00:52:35
    #6
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 litre hocam
    googlede 1 lt olarak yazmışlar hocam
  • 27-10-2022, 00:55:34
    #7
    Ucu çok açık sanki bu konunun. Dubai dönüşümde 1 şişe viski almıştım ne olur ne olmaz diye ki onu da freeshoptan aldım. Bagajda değildi yani, sırt çantamdaydı. Bir allahın kulu da çevirip ne var aç bakayım demedi. Ben mi abartıyorum bilmiyorum da nasıl kontrol ediyor bunlar elde giren şeyleri?
  • 27-10-2022, 00:56:03
    #8
    Angaraliaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    googlede 1 lt olarak yazmışlar hocam
    Hocam ben her seferinde 3 litre getiriyorum. En doğru cevabı gideceğiniz yerdeki çalışana sorun Türkçe biliyorlar zaten.
  • 27-10-2022, 00:56:14
    #9
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucu çok açık sanki bu konunun. Dubai dönüşümde 1 şişe viski almıştım ne olur ne olmaz diye ki onu da freeshoptan aldım. Bagajda değildi yani, sırt çantamdaydı. Bir allahın kulu da çevirip ne var aç bakayım demedi. Ben mi abartıyorum bilmiyorum da nasıl kontrol ediyor bunlar elde giren şeyleri?
    şans işi ozaman hocam