PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucu çok açık sanki bu konunun. Dubai dönüşümde 1 şişe viski almıştım ne olur ne olmaz diye ki onu da freeshoptan aldım. Bagajda değildi yani, sırt çantamdaydı. Bir allahın kulu da çevirip ne var aç bakayım demedi. Ben mi abartıyorum bilmiyorum da nasıl kontrol ediyor bunlar elde giren şeyleri?
şans işi ozaman hocam