Vay be... Zamanında ne çok gider, gezer, Sheraton'da takılırdık. Dönüşte de 1 el çantası sigara, 1 el çantası da alkol getirirdik. Tabi o zamanlar alkol ve sigarada kısıtlama yoktu, paramızda değerliydi.