HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben her seferinde 3 litre getiriyorum. En doğru cevabı gideceğiniz yerdeki çalışana sorun Türkçe biliyorlar zaten.
tamamdır hocam teşekkür ederim bilgi için