Arkadaşlar 10.000 TL parayı 22 temmuz tarihinde kur korumalıya yatırmıştım.
O zaman ki dolar kuru 17,75 di. Bugün itirabariyle süresi doldu ve hesabıma geldi.
Ancak hesabıma gelen tutar10.000+ 488 tl. Daha fazla gelmesi gerekmiyor muydu atladığım bir kısım mı var acaba tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Kur korumalı vade sonu hakkında soru
6
●186
- 24-10-2022, 21:04:12Bankanin faizi disinda arada kalan kismi oduyorlar hocam.EnesVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar baslangic bitise gore degil.
O zaman faize parayi yatirdiginizda su sure sonunda ne kadar alacaginiz yaziyordu? Onunla arada kalan farki oduyorlar - 24-10-2022, 21:06:39Faiz ve kur farkı ödeniyorMessi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2022, 21:08:30kur farkı vereceği faizi geçiyorsa kur farkını veriyor sadece,
eğer kur farkı geçmiyorsa bu sefer sadece belirlenen faizi veriyor.