Arkadaşlar 10.000 TL parayı 22 temmuz tarihinde kur korumalıya yatırmıştım.
O zaman ki dolar kuru 17,75 di. Bugün itirabariyle süresi doldu ve hesabıma geldi.
Ancak hesabıma gelen tutar10.000+ 488 tl. Daha fazla gelmesi gerekmiyor muydu atladığım bir kısım mı var acaba tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Bankanin faizi disinda arada kalan kismi oduyorlar hocam.
Dolar baslangic bitise gore degil.
O zaman faize parayi yatirdiginizda su sure sonunda ne kadar alacaginiz yaziyordu? Onunla arada kalan farki oduyorlar