Arkadaşlar 10.000 TL parayı 22 temmuz tarihinde kur korumalıya yatırmıştım.
O zaman ki dolar kuru 17,75 di. Bugün itirabariyle süresi doldu ve hesabıma geldi.
Ancak hesabıma gelen tutar10.000+ 488 tl. Daha fazla gelmesi gerekmiyor muydu atladığım bir kısım mı var acaba tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.