• 21-10-2022, 16:08:53
    #82
    muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "haklarını öğrenmiş beni çıkartamazsınız diyor."

    Hakkı varsa, öğrendiyse ne güzel. Kendiniz yazmışsınız zaten.
    Okumaktan ve okuduğunu anlamaktan aciz birisi daha. Engelli listeme hoş geldiniz. Üzülüyorum böyle yorumlar gördükçe.
  • 21-10-2022, 16:13:03
    #83
    moguzhankoc95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinize de kolaylıklar dilerim evi olmayana ev, evi olana evine girme fırsatı versin Allah
    cümlemize inşallah hocam. Sorunum kiracıyla değil bu fırsatı veren ile.
  • 21-10-2022, 17:47:09
    #84
    Hocam ben kiracınız olsam evinizden çıkmam kiranızı öderim telefonlarınızı da açmam.

    Beni de engelli listenize almanızı rica ediyorum.
  • 21-10-2022, 17:47:52
    #85
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kiracınız olsam evinizden çıkmam kiranızı öderim telefonlarınızı da açmam.
    Neden böyle bir şey yaparsınız peki? Konuyu okumayan birisi daha geldi...
  • 21-10-2022, 17:49:51
    #86
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden böyle bir şey yaparsınız peki? Konuyu okumayan birisi daha geldi...
    Engelli listesine beni de eklemenizi rica ediyorum hocam ben mobilden halledemiyorum.
  • 22-10-2022, 09:51:24
    #87
    Gelisme olunca bilgi verirmisiniz merak ettim tek solukta bitti tum yorumlar
  • 22-10-2022, 11:24:03
    #88
    MZaferGoktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelisme olunca bilgi verirmisiniz merak ettim tek solukta bitti tum yorumlar
    Yeni bir konu açacağım gelişmeler çok farklı yerlere gitti.
  • 22-10-2022, 18:00:05
    #89
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir konu açacağım gelişmeler çok farklı yerlere gitti.
    Aşağı yukarı konuya hakimim, kiracı kirasını ödüyorsa devlet kiracının yanında oluyor, yani geçerli bir sebebin yoksa kiracıyı çıkartamıyorsun, malesef durum bu.

    Sizin iş inata binmiş, ben sizin yerinizde olsam evi satarım, evi alacak kişininde aynı şehirde evi yoksa kiracıyı 6 ay içinde çıkartır.
  • 22-10-2022, 18:03:11
    #90
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağı yukarı konuya hakimim, kiracı kirasını ödüyorsa devlet kiracının yanında oluyor, yani geçerli bir sebebin yoksa kiracıyı çıkartamıyorsun, malesef durum bu.

    Sizin iş inata binmiş, ben sizin yerinizde olsam evi satarım, evi alacak kişininde aynı şehirde evi yoksa kiracıyı 6 ay içinde çıkartır.
    Hocam selamlar, konuyu okumadığınız o kadar belli ki. 1. si ihtiyaç nedeniyle ihtar çektim, ihtiyaç sebebli tahliye gerekiyor şuanda. Evlenip evime oturacağım, evim varken neden kira vereyim. Konuyu okumadan neden hakkıma girip inata bindirmişsiniz işi diyorsunuz. Evi alacak kişinin de başka evi varsa o kiracıyı nasıl ve ne hakla çıkartacak ? İçinde ki kiracının çıkmadığı evi kim neden satın alsın ? Lütfen konuyu detaylıca okumayacaksanız yorum yapmaktan kaçının. Bütün akrabalarım aynı bina da, anne babama 1 sokak öte de. Bu şartlarda bir evim varken neden başka yerde oturmak isteyeyim ? Siz yapar mıydınız dürüstçe söyleyin.