kiracı arkadaşımız haklarını öğrenmiş.
91
●6.022
- 21-10-2022, 01:59:01Kanunlarda ciddi açıklar var. Bende kiracımı çıkaramadım ofisimi satmak zorunda kaldım ama ben adamı'da bulamadım. Adam kayıp telefonda dalga geçiyor sadece , eşyalarını koydu gitti. İcraya veriyorsun adamın adresi şirketi sahte , ne avukat ne icra bir işe yaramadı son çare sattım.krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamı bulsaydık dövecektik.
Kiracınızı kamera olmayan bir yere çekip dövüyorsunuz , sürekli psikolojik şiddet uyguluyorsunuz. Sizi şikayet ederse'de 1-2 yalancı şahit ile itiraz ediyorsunuz.
Sonra adam zaten çıkıp gidiyor. Devletin istediği şey bu ben buna eminim. Adliyede günlerde uğraşıp bırak adamı çıkarmayı adama bile ulaşamıyorsak demek ki devletin umurunda değil. Kimse kusura bakmasın ama kanun falan hikaye .. - 21-10-2022, 06:55:27Kanun hikaye evet ama sizin dediklerinizi de yapmak doğru değil daha sonra o benden misliyle çıkar 🤗 dövmek istesek emin olun 3 akrabam aynı bina da zor zaptediyoruz...kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2022, 06:57:26Tutarsızlık diz boyu hocam. Bilincindeyiz onun zaten. Ama yapsa yapabilir... Devlet şuan buna müsaade ediyor.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kirayı almamak mahkemece büyük sorun teşkil ediyor. Almak zorundaymışız... O bizi mahkemeye verse kira veriyoruz almıyor dese bize sıkıntı.Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-10-2022, 16:02:04Gidişat onu gösteriyor ama bakalım. Farklı şekilde çözeceğiz inşallah.moguzhankoc95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2022, 16:04:26krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinize de kolaylıklar dilerim evi olmayana ev, evi olana evine girme fırsatı versin Allah
- 21-10-2022, 16:05:37"haklarını öğrenmiş beni çıkartamazsınız diyor."
Hakkı varsa, öğrendiyse ne güzel. Kendiniz yazmışsınız zaten.