Kanunlarda ciddi açıklar var. Bende kiracımı çıkaramadım ofisimi satmak zorunda kaldım ama ben adamı'da bulamadım. Adam kayıp telefonda dalga geçiyor sadece , eşyalarını koydu gitti. İcraya veriyorsun adamın adresi şirketi sahte , ne avukat ne icra bir işe yaramadı son çare sattım.
Adamı bulsaydık dövecektik.
Kiracınızı kamera olmayan bir yere çekip dövüyorsunuz , sürekli psikolojik şiddet uyguluyorsunuz. Sizi şikayet ederse'de 1-2 yalancı şahit ile itiraz ediyorsunuz.
Sonra adam zaten çıkıp gidiyor. Devletin istediği şey bu ben buna eminim. Adliyede günlerde uğraşıp bırak adamı çıkarmayı adama bile ulaşamıyorsak demek ki devletin umurunda değil. Kimse kusura bakmasın ama kanun falan hikaye ..
Kanun hikaye evet ama sizin dediklerinizi de yapmak doğru değil daha sonra o benden misliyle çıkar 🤗 dövmek istesek emin olun 3 akrabam aynı bina da zor zaptediyoruz...