muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"haklarını öğrenmiş beni çıkartamazsınız diyor."

Hakkı varsa, öğrendiyse ne güzel. Kendiniz yazmışsınız zaten.
Okumaktan ve okuduğunu anlamaktan aciz birisi daha. Engelli listeme hoş geldiniz. Üzülüyorum böyle yorumlar gördükçe.