krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni bir konu açacağım gelişmeler çok farklı yerlere gitti.
Aşağı yukarı konuya hakimim, kiracı kirasını ödüyorsa devlet kiracının yanında oluyor, yani geçerli bir sebebin yoksa kiracıyı çıkartamıyorsun, malesef durum bu.

Sizin iş inata binmiş, ben sizin yerinizde olsam evi satarım, evi alacak kişininde aynı şehirde evi yoksa kiracıyı 6 ay içinde çıkartır.