• 19-10-2022, 00:32:04
    #1
    Merhaba r10, batum turu varmış cuma günü gidip zoomerden iphone alabilir miyim acaba. Turun rotasını bilmiyorum ama salarlar mı acaba henüz öğrenemedim onu da, asıl sorum şu. iPhone 13 Zoomer.ge sitesinde

    iPhone 13 2599 Gürcistan larisisi diyor 17.535 Türk lirası yapıyor sanirim %12 iade ediliyormuş o da 2104 TL yapıyor yani yaklaşık olarak 15500 tl yapıyor fatura kesilirken cihazin fiyatinin %12si haric mi tutuluyor? Bilgisi olan var mı
  • 19-10-2022, 00:34:30
    #2
    Hocam bugün biri gitmiş model yokmuş orada bilgimiz olsun tur ile giden biri deneyimi çok kötü geçmiş haberiniz olsun
  • 19-10-2022, 00:37:28
    #3
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün biri gitmiş model yokmuş orada bilgimiz olsun tur ile giden biri deneyimi çok kötü geçmiş haberiniz olsun
    konu açıldıysa konuyu atabilir misiniz hocam
  • 19-10-2022, 00:37:33
    #4
    Merhabalar ben bi sonraki hafta sonu gideceğim instagrama girip @itechnics_geo ile irtibat kurabilirsiniz, batum'da bir mağaza ve tüm stoklar mevcut.
    Lakin gitmeden önce burayla görüşüp ayırttırın. ben detaylıca görüştüm Gelmeden haber verin alacağınız ürünü ayıralım dediler.
    Zoommer şu anda kdv iade faturası kesmiyormuş.
    Bu firma kesdiğini belirtti ayrıca %12 değil %11 olarakmış.
  • 19-10-2022, 00:39:17
    #5
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açıldıysa konuyu atabilir misiniz hocam
    Facebook üzerinden gördüm
    Tur şirketi telefon satın alma yerinden geçmiyor üstüne taksi parası vs çıkıyormuş birde üstelik vergi iadesi vs sıkıntı diyordu yinede siz bilirsiniz ben Facebook gruplarda gördüm
  • 19-10-2022, 00:39:36
    #6
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben bi sonraki hafta sonu gideceğim instagrama girip @itechnics_geo ile irtibat kurabilirsiniz, batum'da bir mağaza ve tüm stoklar mevcut.
    Lakin gitmeden önce burayla görüşüp ayırttırın. ben detaylıca görüştüm Gelmeden haber verin alacağınız ürünü ayıralım dediler.
    Zoommer şu anda kdv iade faturası kesmiyormuş.
    Bu firma kesdiğini belirtti ayrıca %12 değil %11 olarakmış.
    siz hangi telefonu alacaksınız? bi de ayırttırmak için ödeme falan talep ediyor mu? Bi de turda serbest kalabilir miyiz acaba daha önce hiç tur deneyimim olmadı. Bu mağaza uzaksa sıktıntı
  • 19-10-2022, 00:42:00
    #7
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hangi telefonu alacaksınız? bi de ayırttırmak için ödeme falan talep ediyor mu? Bi de turda serbest kalabilir miyiz acaba daha önce hiç tur deneyimim olmadı. Bu mağaza uzaksa sıktıntı
    Ben 1 adet 14 pro 1 adette 14 pro max alacağım.
    Tur ile gidecekseniz problem olabilir, turda sizi salarlar mı bilinmez.
    Tax free faturası kestirdikten sonra vergi iadesini almak için kapıdan geri Türkiye'ye girerken Tax Free bankosuna girmeniz gerekecek.
    Onuda düşünmeniz lazım.
    Tur ile gitmeniz şart değilse tura katılmadan gidin.
  • 19-10-2022, 00:43:44
    #8
    KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 adet 14 pro 1 adette 14 pro max alacağım.
    Tur ile gidecekseniz problem olabilir, turda sizi salarlar mı bilinmez.
    Tax free faturası kestirdikten sonra vergi iadesini almak için kapıdan geri Türkiye'ye girerken Tax Free bankosuna girmeniz gerekecek.
    Onuda düşünmeniz lazım.
    Tur ile gitmeniz şart değilse tura katılmadan gidin.
    hee hocam ben direkt faturadayken falan vergi düşüyor sandım o zaman direkt lari cinsindeki para lazım yani
  • 19-10-2022, 00:55:48
    #9
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hee hocam ben direkt faturadayken falan vergi düşüyor sandım o zaman direkt lari cinsindeki para lazım yani
    TL ile giriş yapıp orada lari alacaksınız.
    Cihaz örn 2000 lari ise tamamını ödeyip tax free fatura kestireceksiniz.
    Gümrük kapısından çıkarken %11 yani 220 lariyi istediğiniz doviz şeklinden alacaksınız.