Merhaba r10, batum turu varmış cuma günü gidip zoomerden iphone alabilir miyim acaba. Turun rotasını bilmiyorum ama salarlar mı acaba henüz öğrenemedim onu da, asıl sorum şu. iPhone 13 Zoomer.ge sitesinde
iPhone 13 2599 Gürcistan larisisi diyor 17.535 Türk lirası yapıyor sanirim %12 iade ediliyormuş o da 2104 TL yapıyor yani yaklaşık olarak 15500 tl yapıyor fatura kesilirken cihazin fiyatinin %12si haric mi tutuluyor? Bilgisi olan var mı
Gürcistandan iPhone almak?
8
●430
- 19-10-2022, 00:34:30Hocam bugün biri gitmiş model yokmuş orada bilgimiz olsun tur ile giden biri deneyimi çok kötü geçmiş haberiniz olsun
- 19-10-2022, 00:37:28konu açıldıysa konuyu atabilir misiniz hocamHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 00:37:33Merhabalar ben bi sonraki hafta sonu gideceğim instagrama girip @itechnics_geo ile irtibat kurabilirsiniz, batum'da bir mağaza ve tüm stoklar mevcut.
Lakin gitmeden önce burayla görüşüp ayırttırın. ben detaylıca görüştüm Gelmeden haber verin alacağınız ürünü ayıralım dediler.
Zoommer şu anda kdv iade faturası kesmiyormuş.
Bu firma kesdiğini belirtti ayrıca %12 değil %11 olarakmış. - 19-10-2022, 00:39:17Facebook üzerinden gördümsrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tur şirketi telefon satın alma yerinden geçmiyor üstüne taksi parası vs çıkıyormuş birde üstelik vergi iadesi vs sıkıntı diyordu yinede siz bilirsiniz ben Facebook gruplarda gördüm - 19-10-2022, 00:39:36siz hangi telefonu alacaksınız? bi de ayırttırmak için ödeme falan talep ediyor mu? Bi de turda serbest kalabilir miyiz acaba daha önce hiç tur deneyimim olmadı. Bu mağaza uzaksa sıktıntıKartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 00:42:00Ben 1 adet 14 pro 1 adette 14 pro max alacağım.srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tur ile gidecekseniz problem olabilir, turda sizi salarlar mı bilinmez.
Tax free faturası kestirdikten sonra vergi iadesini almak için kapıdan geri Türkiye'ye girerken Tax Free bankosuna girmeniz gerekecek.
Onuda düşünmeniz lazım.
Tur ile gitmeniz şart değilse tura katılmadan gidin. - 19-10-2022, 00:43:44hee hocam ben direkt faturadayken falan vergi düşüyor sandım o zaman direkt lari cinsindeki para lazım yaniKartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2022, 00:55:48TL ile giriş yapıp orada lari alacaksınız.srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihaz örn 2000 lari ise tamamını ödeyip tax free fatura kestireceksiniz.
Gümrük kapısından çıkarken %11 yani 220 lariyi istediğiniz doviz şeklinden alacaksınız.