srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hee hocam ben direkt faturadayken falan vergi düşüyor sandım o zaman direkt lari cinsindeki para lazım yani
TL ile giriş yapıp orada lari alacaksınız.
Cihaz örn 2000 lari ise tamamını ödeyip tax free fatura kestireceksiniz.
Gümrük kapısından çıkarken %11 yani 220 lariyi istediğiniz doviz şeklinden alacaksınız.