Merhaba r10, batum turu varmış cuma günü gidip zoomerden iphone alabilir miyim acaba. Turun rotasını bilmiyorum ama salarlar mı acaba henüz öğrenemedim onu da, asıl sorum şu. iPhone 13 Zoomer.ge sitesinde

iPhone 13 2599 Gürcistan larisisi diyor 17.535 Türk lirası yapıyor sanirim %12 iade ediliyormuş o da 2104 TL yapıyor yani yaklaşık olarak 15500 tl yapıyor fatura kesilirken cihazin fiyatinin %12si haric mi tutuluyor? Bilgisi olan var mı