Bölümlerin size bilgi olarak bir şey katacağını sanmıyorum. Diploması işe yarayan bir bölüm varsa onu tercih etmenizi tavsiye ediyorum.
İnşaat Mühendisiyim, liseden bilgisayar çıkışlıyım. O nedenle bilgisayar programlama yakın geldi. Bu arada 4 yıllık değil de 2 yıllık bölümlere baktım o nedenle sadece 2 yıllık bölümler mevcut