Açıköğretim'de ne okunur? - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Açıköğretim'de ne okunur?

6

●

156

  • R10.net
  • Soru & Cevap
  • Sorum Var
  • Açıköğretim'de ne okunur?
  • 16-10-2022, 23:05:03
    #1
    gurcan_kaya
    gurcan_kaya
    Zevkine açıköğretimde bir bölüm okumak istiyorum ama kararsız kaldım. Sizin fikirleriniz nelerdir?
    Not: Mühendisim.
    BÖLÜMLER;
    Alıntı
    1. Acil Durum ve Afet Yönetimi *
    2. Aşçılık
    3. Bankacılık ve Sigortacılık
    4. Bilgisayar Programcılığı
    5. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı
    6. Coğrafi Bilgi Sistemleri
    7. Çağrı Merkezi Hizmetleri
    8. Dış Ticaret
    9. Emlak Yönetimi
    10. Engelli Bakımı ve Rehabilitasyon *
    11. Ev İdaresi
    12. Fotoğrafçılık ve Kameramanlık
    13. Halkla İlişkiler ve Tanıtım
    14. İlahiyat (Arapça) ***
    15. İlahiyat
    16. İnsan Kaynakları Yönetimi
    17. İş Sağlığı ve Güvenliği
    18. İşletme Yönetimi
    19. Kültürel Miras ve Turizm
    20. Laborant ve Veteriner Sağlık *
    21. Lojistik
    22. Marka İletişimi
    23. Medya ve İletişim
    24. Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası
    25. Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
    26. Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi
    27. Radyo ve Televizyon Programcılığı
    28. Sağlık Kurumları İşletmeciliği
    29. Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği **
    30. Sosyal Hizmetler
    31. Sosyal Medya Yöneticiliği
    32. Spor Yönetimi
    33. Tarım Teknolojisi
    34. Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik
    35. Turizm ve Otel İşletmeciliği *
    36. Turizm ve Seyahat Hizmetleri *
    37. Web Tasarımı ve Kodlama
    38. Yaşlı Bakımı
    39. Yerel Yönetimler
  • 16-10-2022, 23:07:28
    #2
    GÖKTUĞ
    GÖKTUĞ
    Selamlar,

    İleride iş olarak yapmayı düşüneceğiniz alandan veya ona yakın bir bölüm okumanızı öneririm. Harçları pek zevkine verilebilecek düzeyde değil artık

    Not: Mühendisim ayrıntısını gördüm, ancak 10-15 sene sonra bıkma ihtimaliniz var herkeste olduğu gibi.
  • 16-10-2022, 23:15:52
    #3
    Bir
    Bir
    Bunlar iki yıllık mı? Web tasarım iki yıllıktaydı. Benim geçen sene keyfi bitirdiğim Yönetim Bilişim Sistemleri listede neden yok acaba?
    gurcan_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zevkine açıköğretimde bir bölüm okumak istiyorum ama kararsız kaldım. Sizin fikirleriniz nelerdir?
    Not: Mühendisim.
    BÖLÜMLER;
  • 16-10-2022, 23:16:40
    #4
    overfatih
    overfatih
    Listede yok ama Yönetim Bilişim Sistemlerini bir araştır istersen.
  • 16-10-2022, 23:16:53
    #5
    Sazlon
    Sazlon
    Qui non proficit, deficit
    Alman Dili ve Edebiyatı'nın yanına Uluslararası İlişkiler eklemeyi düşünüyorum ben.
  • 16-10-2022, 23:17:59
    #6
    hsaat06
    hsaat06
    Bölümlerin size bilgi olarak bir şey katacağını sanmıyorum. Diploması işe yarayan bir bölüm varsa onu tercih etmenizi tavsiye ediyorum.
  • 16-10-2022, 23:58:19
    #7
    gurcan_kaya
    gurcan_kaya
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    İleride iş olarak yapmayı düşüneceğiniz alandan veya ona yakın bir bölüm okumanızı öneririm. Harçları pek zevkine verilebilecek düzeyde değil artık

    Not: Mühendisim ayrıntısını gördüm, ancak 10-15 sene sonra bıkma ihtimaliniz var herkeste olduğu gibi.
    Bir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar iki yıllık mı? Web tasarım iki yıllıktaydı. Benim geçen sene keyfi bitirdiğim Yönetim Bilişim Sistemleri listede neden yok acaba?
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alman Dili ve Edebiyatı'nın yanına Uluslararası İlişkiler eklemeyi düşünüyorum ben.
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölümlerin size bilgi olarak bir şey katacağını sanmıyorum. Diploması işe yarayan bir bölüm varsa onu tercih etmenizi tavsiye ediyorum.

    İnşaat Mühendisiyim, liseden bilgisayar çıkışlıyım. O nedenle bilgisayar programlama yakın geldi. Bu arada 4 yıllık değil de 2 yıllık bölümlere baktım o nedenle sadece 2 yıllık bölümler mevcut
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      Takipçi satın alHostingSmm panelSmm PanelHostingSmm PanelSeoTrendyol InfluencerHostingAntalya HaberSmm PanelSmm Panel
      İpucu
      Beyaz çikolata aslında çikolata değildir, kakao içermez.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      38.405 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.405.268
      Mesajlar:
      29.833.597
      Üyeler:
      223.264
      Son kayıt olan üye
      rotavi
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol