Selamlar,
İleride iş olarak yapmayı düşüneceğiniz alandan veya ona yakın bir bölüm okumanızı öneririm. Harçları pek zevkine verilebilecek düzeyde değil artık
Not: Mühendisim ayrıntısını gördüm, ancak 10-15 sene sonra bıkma ihtimaliniz var herkeste olduğu gibi.
Bunlar iki yıllık mı? Web tasarım iki yıllıktaydı. Benim geçen sene keyfi bitirdiğim Yönetim Bilişim Sistemleri listede neden yok acaba?
Alman Dili ve Edebiyatı'nın yanına Uluslararası İlişkiler eklemeyi düşünüyorum ben.
Bölümlerin size bilgi olarak bir şey katacağını sanmıyorum. Diploması işe yarayan bir bölüm varsa onu tercih etmenizi tavsiye ediyorum.
İnşaat Mühendisiyim, liseden bilgisayar çıkışlıyım. O nedenle bilgisayar programlama yakın geldi. Bu arada 4 yıllık değil de 2 yıllık bölümlere baktım o nedenle sadece 2 yıllık bölümler mevcut