GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

İleride iş olarak yapmayı düşüneceğiniz alandan veya ona yakın bir bölüm okumanızı öneririm. Harçları pek zevkine verilebilecek düzeyde değil artık

Not: Mühendisim ayrıntısını gördüm, ancak 10-15 sene sonra bıkma ihtimaliniz var herkeste olduğu gibi.
Bir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar iki yıllık mı? Web tasarım iki yıllıktaydı. Benim geçen sene keyfi bitirdiğim Yönetim Bilişim Sistemleri listede neden yok acaba?
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alman Dili ve Edebiyatı'nın yanına Uluslararası İlişkiler eklemeyi düşünüyorum ben.
hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bölümlerin size bilgi olarak bir şey katacağını sanmıyorum. Diploması işe yarayan bir bölüm varsa onu tercih etmenizi tavsiye ediyorum.

İnşaat Mühendisiyim, liseden bilgisayar çıkışlıyım. O nedenle bilgisayar programlama yakın geldi. Bu arada 4 yıllık değil de 2 yıllık bölümlere baktım o nedenle sadece 2 yıllık bölümler mevcut