Selamlar,

İleride iş olarak yapmayı düşüneceğiniz alandan veya ona yakın bir bölüm okumanızı öneririm. Harçları pek zevkine verilebilecek düzeyde değil artık

Not: Mühendisim ayrıntısını gördüm, ancak 10-15 sene sonra bıkma ihtimaliniz var herkeste olduğu gibi.