• 16-10-2022, 15:03:36
    #28
    Bu sahne beni etkilemişti. Bence çok anlamlı.

    '' Bazen derviş Siktiri çekermiş. ''



    https://www.youtube.com/watch?v=6C94uKoWf_o
    • ReferXchange
    • ysozmen
    ReferXchange ve ysozmen bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2022, 17:11:45
    #29
    Platin üye
    İntihar bir çözüm değilki, kısa bir hayat bitiyor daha uzunu başlıyor, yani bir deprosyandan çıkıyorsun doğru ama girdiğin alemde hissettiğin bu depresyon düğün bayram gelebilir!

    Ha yok olacak, unutulacak, her şeyin biteceği bir şey olsaydı ölüm, hiç düşünme, ama 124.000 doğru sözlü elçi hep bir ağızdan "bu son değil, başlangıç" diyorlar. Yanisi yok olmayacaksın, intihar ettiğin için güller ve alkışlarla karşılanmayacaksın, her seçimin bir bedeli olacaktır.

    Her insanın hayatında senin geldiğin noktaya geldiği zamanlar var, bu sıkıntılı zamanlar yıllar sürebiliyor, çaresizlik, yalnızlık, fakirlik, yakinlardan bir kaçının ölümü, travmatik durumlar, bir senmi yaşıyorsun.

    Bilmem gereken en önemli şey gelip geçecek, ne kadar sürerse sürsün, bir zamanı var, o zamana kadar sabret ve yardım al bence, bu dunya insana bir parmak bal yedirir 10 tokat vurur, ama boş ver, nasıl olsa başka alemlerde var!
  • 16-10-2022, 17:14:37
    #30
    hayatta çözülmeyecek şey yok. çok sallamamak lazım. canın sıkılır konuşmak istersen konuşuruz.
    herşeyin çözümü var. iki kuruşluk insanlar veya her neyse mevzular için böyle şeylere gerek yok.
    kendine ii bak.
  • 16-10-2022, 23:49:40
    #31
    Arkadaşlar güzel mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
    Bugün biraz daha kendimi iyi hissetmeye başladım.
  • 17-10-2022, 00:12:28
    #32
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar güzel mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
    Bugün biraz daha kendimi iyi hissetmeye başladım.

    Titre ve Kendine gel hocam! Daha yapacak çok işin var, gülecek çok güzel anılar var. Geride kimseyi üzgün ve gözü yaşlı bırakma. Mücadeleni edeceksin!

    https://www.youtube.com/watch?v=WbokqtEyU88
  • 17-10-2022, 00:20:18
    #33
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar güzel mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
    Bugün biraz daha kendimi iyi hissetmeye başladım.
    Hiç vakit kaybetmeden iyi bir psikiyatriste görünmen gerekiyor.
  • 17-10-2022, 12:30:29
    #34
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Psikolojik destek almanız gerekiyor hocam hayat bu kadar kolay vazgeçilecek bi yer değil. Umudunu asla yitirme.
  • 17-10-2022, 12:36:27
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne yapabiliriz seni, bu düşünceden kurtarabilmek için?
  • 17-10-2022, 20:24:18
    #36
    backlinkmatik.com
    psikolojik destek alın bir uzmandan, buradan size fayda çıkmaz hocam