cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar güzel mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
Bugün biraz daha kendimi iyi hissetmeye başladım.

Titre ve Kendine gel hocam! Daha yapacak çok işin var, gülecek çok güzel anılar var. Geride kimseyi üzgün ve gözü yaşlı bırakma. Mücadeleni edeceksin!

https://www.youtube.com/watch?v=WbokqtEyU88