• 13-10-2022, 13:15:17
    #1
    Merhaba,

    Eğer ev çıkarsa bütün parayı tek seferde ödeyebiliyor muyuz?

    İyi forumlar.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Evet peşin ödeme indiriminden de faydalanıyorsunuz
  • 13-10-2022, 13:16:17
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Evet peşin ödeme indiriminden de faydalanıyorsunuz
  • 13-10-2022, 13:16:45
    #3
    Merhaba size bir ödeme planı çıkar ve erken ödeme ile evet kapatabilirsiniz ve indirim dahi alma şansınız var
  • 13-10-2022, 13:16:55
    #4
    Begeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet peşin ödeme indiriminden de faydalanıyorsunuz
    O zaman bu hazır parası olana harika bir fırsatmış
    Çok teşekkürler bilgilendirmeniz için
  • 13-10-2022, 13:17:57
    #5
    binde bir şansın olacak ,çıksın ondan sonra düşünürsün
    bu evlerin garibanlara yapıldığı söyleniyor ama
    parası olanda peşin alabiliyor
    ne tarafından tutarsan tut
    oy için yapıldığı belli
  • 13-10-2022, 13:19:15
    #6
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binde bir şansın olacak ,çıksın ondan sonra düşünürsün
    bu evlerin garibanlara yapıldığı söyleniyor ama
    parası olanda peşin alabiliyor
    ne tarafından tutarsan tut
    oy için yapıldığı belli
    Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
    Sonuçta herkes vatandaş.
  • 13-10-2022, 13:27:29
    #7
    Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
    Sonuçta herkes vatandaş.
    Evi olan başvuramıyor ama
    sonuçta ondalar da vatandaş...

    Eskiden Toki başvuru şartlarında muhtarlıktan alınan yoksulluk belgesi falan vardı.
    Orta gelir grubu ,düşük gelir grubu diye ayrılırdı
    şimdi var mı bilmiyorum
  • 13-10-2022, 13:27:36
    #8
    Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
    Sonuçta herkes vatandaş.
    toki evini peşin parayla alacak vatandaş bence bir garip vatandaştır. Toki eviyle ne işi olur bu vatandaşın. Başka evmi yokta garibanın evine göz diker.
  • 13-10-2022, 13:28:09
    #9
    orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binde bir şansın olacak ,çıksın ondan sonra düşünürsün
    bu evlerin garibanlara yapıldığı söyleniyor ama
    parası olanda peşin alabiliyor
    ne tarafından tutarsan tut
    oy için yapıldığı belli
    Ne için yapılacak hocam? Başka parti gelse Allah rızası için mi yapacaktı
    Tabi peşin parayı severler gelsin yeterki der nasıl olsa beleşe pars geliyor kasaya severler