orlondo_123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
binde bir şansın olacak ,çıksın ondan sonra düşünürsün
bu evlerin garibanlara yapıldığı söyleniyor ama
parası olanda peşin alabiliyor
ne tarafından tutarsan tut
oy için yapıldığı belli
Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
Sonuçta herkes vatandaş.