Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
Sonuçta herkes vatandaş.
Evi olan başvuramıyor ama
sonuçta ondalar da vatandaş...
Eskiden Toki başvuru şartlarında muhtarlıktan alınan yoksulluk belgesi falan vardı.
Orta gelir grubu ,düşük gelir grubu diye ayrılırdı
şimdi var mı bilmiyorum