Sociware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette oy için yapılmış gibi ancak sırf durumu biraz daha kötü olan kişilere diye proje yapılması biraz garip olurdu.
Sonuçta herkes vatandaş.
toki evini peşin parayla alacak vatandaş bence bir garip vatandaştır. Toki eviyle ne işi olur bu vatandaşın. Başka evmi yokta garibanın evine göz diker.