Merhabalar,
Bir webmaster platformu oluştursa R10da X bir kişi ve bunu hiçbir şekilde duyurmasa (reklam vs. yapmasa) tespit edildiğinde banlanır mı? Forum sitelerinin tanıtımı yasak olmasından dolayı aklıma böyle bir soru geldi.
Sadece Soru: Bu Şekilde Banlanılır Mı?
8
●340
- 13-10-2022, 09:01:37Üyeliği durdurulduForum içinde muhabbeti olmadığı sürece banlanacağını sanmıyorum .
- 13-10-2022, 09:07:11İlan sitesi açan bir Webmasterın sahibinden.com da araç ilanı verirken banlanması gibi bi durum bu (:
P.rno sitesi olan da var pishing sitesi olan da var. Ama forumda konusunu açmadığı için sorun yok rahat rahat yazıyor forumda farklı konuları. - 13-10-2022, 09:07:50Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDipnot düşelim: tüm forum sitelerinin tanıtımı yasak hocamShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2022, 09:09:01Kurallar güncellendi.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webmaster ve freelancer forum sitelerinin tanıtımı ve satışı yasaktır. Diğerlerini serbest bıraktık.
- 13-10-2022, 09:12:13Adam telefoncu ve telefon forumu açmış.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veya
Adam Takı aksesuar satıyor ama takı aksesuar forumu açmış
Adam motorsikletçi veya senin gibi bisiklet tutkunu bisiklet forumu açmış.
Neden yasak olsun... R10 da HERŞEY satılabiliyor diye tüm forum sitelerinin açılması neden yasak olsun.
Webmaster forumu olan R10'nun Webmaster Forumu açılması ve üye toplanması yasaktır. Kanım bu.. - 13-10-2022, 09:21:06Üyeliği durduruldu@Tevfik; hocamız eski üye olduğu için kuralları doğru hatırlıyor aslındaTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dönemler yasaktı çünkü.
- 13-10-2022, 09:50:20Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMesaj alanım yok diye silmişim. Bisikletforum sitemin konusu silindi bir kaç gün önce forum sitesi tanıtımı yasak diyeShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o nedenle hâlen yasak olduğunu düşündüm. Tanıtım yapacağım zaman ekran görüntüsü paylaşırım artık konu içerisinde