TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam telefoncu ve telefon forumu açmış.
Veya
Adam Takı aksesuar satıyor ama takı aksesuar forumu açmış
Adam motorsikletçi veya senin gibi bisiklet tutkunu bisiklet forumu açmış.
Neden yasak olsun... R10 da HERŞEY satılabiliyor diye tüm forum sitelerinin açılması neden yasak olsun.
Webmaster forumu olan R10'nun Webmaster Forumu açılması ve üye toplanması yasaktır. Kanım bu..
@Tevfik; hocamız eski üye olduğu için kuralları doğru hatırlıyor aslında bir dönemler yasaktı çünkü.