Merhabalar,

Bir webmaster platformu oluştursa R10’da X bir kişi ve bunu hiçbir şekilde duyurmasa (reklam vs. yapmasa) tespit edildiğinde banlanır mı? Forum sitelerinin tanıtımı yasak olmasından dolayı aklıma böyle bir soru geldi.