• 12-10-2022, 21:35:22
    #1
    iPad 9.nesil 64 GB 6800₺ + Logitech klavye 680₺ + Apple PEN 1.Nesil 1500

    Huawei matepad 11 128 GB + klavye kalem 7500₺

    Xiaomi mi pad 5 256 GB 8000₺

    Sizce hangisi?
  • 12-10-2022, 21:37:54
    #2
    ipad 8. Nesil garantili/kutulu + sıfırdan farksız logitech klavyeyi 5000₺ ye versem peki hocam? 😄 https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...54072236/detay
  • 12-10-2022, 21:38:15
    #3
    Kesinlikle İpad ama hafıza yeterli gelmeyebilir , matepad 2-3 seneye çöp olur , xiaomi de aynı şekilde. Android tarafı ve Huawei çok yetersiz table kısmında.
  • 12-10-2022, 21:39:45
    #4
    ipad derim. Adobe Ps touch ipad de var.
  • 12-10-2022, 21:40:19
    #5
    Kesinlikle iPad
  • 12-10-2022, 21:40:47
    #6
    ipad 9 kullaniyoruz tek sikintisi hafiza. 64luk aldik yetersiz kaliyor.
  • 12-10-2022, 21:53:54
    #7
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad 8. Nesil garantili/kutulu + sıfırdan farksız logitech klavyeyi 5000₺ ye versem peki hocam? 😄 https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...54072236/detay
    Emirr_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle İpad ama hafıza yeterli gelmeyebilir , matepad 2-3 seneye çöp olur , xiaomi de aynı şekilde. Android tarafı ve Huawei çok yetersiz table kısmında.
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad derim. Adobe Ps touch ipad de var.
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle iPad
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad 9 kullaniyoruz tek sikintisi hafiza. 64luk aldik yetersiz kaliyor.

    Alırsam sıfır alırım ben ya teşekkür ederim

    64 GB telefonda yetiyordu bunda da yeter mi acaba 😂 128 GB kullanıyorum şu an elli tane uygulama var hala 50 civarında benim amacım slayt hazırlamak not almak bunları rahat rahat yapabiliyor muyum derslerde yaptığım slaytlardan ilerlemem gerekiyor bazı sınıflarda
  • 12-10-2022, 21:56:58
    #8
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alırsam sıfır alırım ben ya teşekkür ederim

    64 GB telefonda yetiyordu bunda da yeter mi acaba 😂 128 GB kullanıyorum şu an elli tane uygulama var hala 50 civarında benim amacım slayt hazırlamak not almak bunları rahat rahat yapabiliyor muyum derslerde yaptığım slaytlardan ilerlemem gerekiyor bazı sınıflarda
    hocam ne slayti ne notu yazilim isine girersin. Espiri bir yana iphone 11 in ipad versiyonunu dusun. Neredeyse her isini rahat rahat yaparsin.
  • 12-10-2022, 21:58:11
    #9
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne slayti ne notu yazilim isine girersin. Espiri bir yana iphone 11 in ipad versiyonunu dusun. Neredeyse her isini rahat rahat yaparsin.
    O zaman ben iPad alıyorum klavye kalemi ucuz yollu çözücez artık 😂