Alırsam sıfır alırım ben ya teşekkür ederim
64 GB telefonda yetiyordu bunda da yeter mi acaba 😂 128 GB kullanıyorum şu an elli tane uygulama var hala 50 civarında benim amacım slayt hazırlamak not almak bunları rahat rahat yapabiliyor muyum derslerde yaptığım slaytlardan ilerlemem gerekiyor bazı sınıflarda
hocam ne slayti ne notu yazilim isine girersin. Espiri bir yana iphone 11 in ipad versiyonunu dusun. Neredeyse her isini rahat rahat yaparsin.