Kesinlikle İpad ama hafıza yeterli gelmeyebilir , matepad 2-3 seneye çöp olur , xiaomi de aynı şekilde. Android tarafı ve Huawei çok yetersiz table kısmında.
ipad derim. Adobe Ps touch ipad de var.
ipad 9 kullaniyoruz tek sikintisi hafiza. 64luk aldik yetersiz kaliyor.
Alırsam sıfır alırım ben ya teşekkür ederim
64 GB telefonda yetiyordu bunda da yeter mi acaba 😂 128 GB kullanıyorum şu an elli tane uygulama var hala 50 civarında benim amacım slayt hazırlamak not almak bunları rahat rahat yapabiliyor muyum derslerde yaptığım slaytlardan ilerlemem gerekiyor bazı sınıflarda