orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipad 8. Nesil garantili/kutulu + sıfırdan farksız logitech klavyeyi 5000₺ ye versem peki hocam? 😄 https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...54072236/detay
Emirr_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle İpad ama hafıza yeterli gelmeyebilir , matepad 2-3 seneye çöp olur , xiaomi de aynı şekilde. Android tarafı ve Huawei çok yetersiz table kısmında.
arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipad derim. Adobe Ps touch ipad de var.
orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle iPad
MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipad 9 kullaniyoruz tek sikintisi hafiza. 64luk aldik yetersiz kaliyor.

Alırsam sıfır alırım ben ya teşekkür ederim

64 GB telefonda yetiyordu bunda da yeter mi acaba 😂 128 GB kullanıyorum şu an elli tane uygulama var hala 50 civarında benim amacım slayt hazırlamak not almak bunları rahat rahat yapabiliyor muyum derslerde yaptığım slaytlardan ilerlemem gerekiyor bazı sınıflarda