• 12-10-2022, 22:02:21
    #10
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ben iPad alıyorum klavye kalemi ucuz yollu çözücez artık 😂
    ipad 9 1. Nesil kalemi destekliyor. Onlar da 1600₺ sifir ama ucuz yollu ikinci el cozersin. Muadil urunleri asla tavsiye etmiyorum aklinin bi kosesinde kalsin hocam. Hayirli olsun simdiden.
  • 12-10-2022, 22:03:19
    #11
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipad 9 1. Nesil kalemi destekliyor. Onlar da 1600₺ sifir ama ucuz yollu ikinci el cozersin. Muadil urunleri asla tavsiye etmiyorum aklinin bi kosesinde kalsin hocam. Hayirli olsun simdiden.
    Muadil sayılır mı bilmem de Logitech ürünleri iPad uyumlu diye biliyorum
  • 12-10-2022, 22:06:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    iPad almanızı öneririm fakat hafıza sıkıntı yaratıyor.
  • 12-10-2022, 22:09:26
    #13
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad almanızı öneririm fakat hafıza sıkıntı yaratıyor.
    64 gibi ben iPhone 7 de de dolduramamıştım şu an 128 GB Xiaomi var burda da dolmuyor ne yapayım yani çok program indireceğimi düşünmüyorum yoksa gidip 256 olanı alcam baya fark var arada birde öğrencilere indirim veren pt teknolojiden alsak sıkıntı olur mu resmi site mi
  • 13-10-2022, 08:12:16
    #14
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad 9.nesil 64 GB 6800₺ + Logitech klavye 680₺ + Apple PEN 1.Nesil 1500

    Huawei matepad 11 128 GB + klavye kalem 7500₺

    Xiaomi mi pad 5 256 GB 8000₺

    Sizce hangisi?
    Merhabalar,
    Hocam her daim apple kullanan biri olarak söylüyorum şiddetle iPad serisi diyorum.
    5 sene hiç düşünmeden kullanırsınız diğerlerine verdiğiniz parayı 2. seneden sonra aramaya başlarsınız.
    Kullanılan işletim sistemi ve ram farkını yazılım ile görüyorsunuz zaten ama tercih meselesi tabi
    Huawei tarafında sadece Play Store sıkıntı yaşayabilirsiniz, o yüzden iyi düşünün derim
  • 13-10-2022, 08:21:15
    #15
    ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Hocam her daim apple kullanan biri olarak söylüyorum şiddetle iPad serisi diyorum.
    5 sene hiç düşünmeden kullanırsınız diğerlerine verdiğiniz parayı 2. seneden sonra aramaya başlarsınız.
    Kullanılan işletim sistemi ve ram farkını yazılım ile görüyorsunuz zaten ama tercih meselesi tabi
    Huawei tarafında sadece Play Store sıkıntı yaşayabilirsiniz, o yüzden iyi düşünün derim
    Kafamdaki tek sıkıntı hafıza , ben dediğim gibi iPhone kullanırken de 64 de sıkıntı yaşamıyordum şu an Xiaomi 128 GB onda da gereksiz bir ton şey olmasına rağmen 64 e gelemedi daha, onun dışında bir sıkıntım yok sadece klavyeyi Logitech kaleme ise güzel para bayılacağım 1000₺ fazla olmuş olacak 😂
  • 13-10-2022, 08:24:08
    #16
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafamdaki tek sıkıntı hafıza , ben dediğim gibi iPhone kullanırken de 64 de sıkıntı yaşamıyordum şu an Xiaomi 128 GB onda da gereksiz bir ton şey olmasına rağmen 64 e gelemedi daha, onun dışında bir sıkıntım yok sadece klavyeyi Logitech kaleme ise güzel para bayılacağım 1000₺ fazla olmuş olacak 😂
    Hocam şöyle ki bende bir sürü apple ürünü kullanıyorum depolama çok problem değil diye düşünüyorum.
    Çünkü size bir güzellik sunuyor ki kendim de kullanıyorum hem istediğim cihazlarda istersen de ailen ile iCloud diye.
    Fiyatlandırması da çok fazla değil ve gayet güzel işe yarıyor.
    Benim şahsi fikrim her zaman kalem ile iPad olur hocam
    Siz nasıl tercih etmek isterseni artık.
    Logitech K380 klavyeye de bir göz atabilirsiniz
  • 13-10-2022, 08:27:10
    #17
    ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle ki bende bir sürü apple ürünü kullanıyorum depolama çok problem değil diye düşünüyorum.
    Çünkü size bir güzellik sunuyor ki kendim de kullanıyorum hem istediğim cihazlarda istersen de ailen ile iCloud diye.
    Fiyatlandırması da çok fazla değil ve gayet güzel işe yarıyor.
    Benim şahsi fikrim her zaman kalem ile iPad olur hocam
    Siz nasıl tercih etmek isterseni artık.
    Logitech K380 klavyeye de bir göz atabilirsiniz
    Teşekkürler doğru iCloud vardı kalemi net orjinal alıcam zaten logitechin kalemiyle de uyumlu ama aynı para , k380 çok hoş bence birde kılıf ne önerirsiniz son sorum da pt teknoloji öğrenci indirimli veriyor oradan alsam o da orjinal değil mi
  • 24-10-2022, 13:14:33
    #18
    ipad derim hocam air 3 kullanıyorum hiç bir eksisini şu ana kadar görmedim ayrıca pen ve keyboard kullanıyorum