Merhabalar,
Hocam her daim apple kullanan biri olarak söylüyorum şiddetle iPad serisi diyorum.
5 sene hiç düşünmeden kullanırsınız diğerlerine verdiğiniz parayı 2. seneden sonra aramaya başlarsınız.
Kullanılan işletim sistemi ve ram farkını yazılım ile görüyorsunuz zaten ama tercih meselesi tabi

Huawei tarafında sadece Play Store sıkıntı yaşayabilirsiniz, o yüzden iyi düşünün derim
Kafamdaki tek sıkıntı hafıza , ben dediğim gibi iPhone kullanırken de 64 de sıkıntı yaşamıyordum şu an Xiaomi 128 GB onda da gereksiz bir ton şey olmasına rağmen 64 e gelemedi daha, onun dışında bir sıkıntım yok sadece klavyeyi Logitech kaleme ise güzel para bayılacağım 1000₺ fazla olmuş olacak 😂