Hocam şöyle ki bende bir sürü apple ürünü kullanıyorum depolama çok problem değil diye düşünüyorum.
Çünkü size bir güzellik sunuyor ki kendim de kullanıyorum hem istediğim cihazlarda istersen de ailen ile iCloud diye.
Fiyatlandırması da çok fazla değil ve gayet güzel işe yarıyor.
Benim şahsi fikrim her zaman kalem ile iPad olur hocam

Siz nasıl tercih etmek isterseni artık.
Logitech K380 klavyeye de bir göz atabilirsiniz
Teşekkürler doğru iCloud vardı

kalemi net orjinal alıcam zaten logitechin kalemiyle de uyumlu ama aynı para , k380 çok hoş bence birde kılıf ne önerirsiniz

son sorum da pt teknoloji öğrenci indirimli veriyor oradan alsam o da orjinal değil mi