Kafamdaki tek sıkıntı hafıza , ben dediğim gibi iPhone kullanırken de 64 de sıkıntı yaşamıyordum şu an Xiaomi 128 GB onda da gereksiz bir ton şey olmasına rağmen 64 e gelemedi daha, onun dışında bir sıkıntım yok sadece klavyeyi Logitech kaleme ise güzel para bayılacağım 1000₺ fazla olmuş olacak 😂
Hocam şöyle ki bende bir sürü apple ürünü kullanıyorum depolama çok problem değil diye düşünüyorum.
Çünkü size bir güzellik sunuyor ki kendim de kullanıyorum hem istediğim cihazlarda istersen de ailen ile iCloud diye.
Fiyatlandırması da çok fazla değil ve gayet güzel işe yarıyor.
Benim şahsi fikrim her zaman kalem ile iPad olur hocam
Siz nasıl tercih etmek isterseni artık.
Logitech K380 klavyeye de bir göz atabilirsiniz