• 10-10-2022, 23:49:07
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çağrı merkezi güzel ancak mobil uygulamaya entegre halde bulunan chat çözüm merkezi çok kötü. Defalarca kez sorunum çözülmediği halde görüşme sonlandırıldı.
  • 11-10-2022, 00:03:58
    #38
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kral banka benim gözümde
    Yemek sepeti gibi arayüzü mü bozsunlar. Böyle gayet iyi
  • 11-10-2022, 00:13:10
    #39
    Bulunduğum bölgede atmleri bozuk para yatırmak için para ödedim diye ödediğim parayı geri iade ettiler. Bunu yapacak 2. bir banka yoktur gözümde
  • 11-10-2022, 00:25:55
    #40
    ilk çıktığım zamandan beri kullanıyorum valla ne dezavantaj ne avantaj gördüm dümdüz kullanıyorum işte
  • 11-10-2022, 00:28:24
    #41
    Tasarımı,kredi kartı siparişinin gelmemesi ve yılda 10 tane sanal kredi kartı açma hakkı olması kötü

    Tasarıma bir süre sonra alışıyorsun ama.
  • 11-10-2022, 00:29:04
    #42
    8 yıldır kullanıyorum memnunum benim için tek eksik yönü atm az olması bulunduğum yerde 1 tane atm var çalışmadığı zaman anlaşmalı olduğu bankaların atmsinden işlem yapabiliyorum ama o da ayda 3 defa
  • 11-10-2022, 00:44:36
    #43
    QNB Finansbank ATMlerindeki QR Code çok kullanışsız. Gündüz QR code dan para çekmek için bin takla atıyorsunuz. Enpara taraflı bir sorun değil ama sonuçta Enpara bir QNB markası.
  • 11-10-2022, 00:48:23
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Memnuniyet hat safada..
  • 11-10-2022, 01:03:58
    #45
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var tabikide 1 ay kullanın ve birden çok para transferi gelince sorgusuz sualsiz hesabınızı kapatıyorlar.

    Lütfen yorumu alıntılayıp linçlemeyin ben ve birçok arkadaşımızın başına geldi
    Her ay XXX para transferi oluyor hesabıma. 90%'u farklı hesaplardan. Yurtdışı ve Türkiye karışık. Değil kapatmak, 1 kez bakiyeye bloke bile koymadılar.