• 11-10-2022, 17:11:54
    #73
    kredi kartımı geç gönderdiler başka bir sorun yaşamadım .. Tek geçerim
  • 11-10-2022, 17:36:38
    #74
    ezuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç mi dezavantajı yok?
    Döviz ve altın hesapları konusunda çok kötü. Makaslar alım satımlarda çok yüksek.
  • 11-10-2022, 17:44:27
    #75
    kendileri hakkında gayet olumlu düşünüyorum. fakat kredi kart aidatı yok deyip de sadece asgari ödeme yapınca kart aidatının 10 katı kadar alışveriş faizi koymasını da esefle kınıyorum.
  • 11-10-2022, 19:52:09
    #76
    Şuan gayet memnunum, şikayet denemeyecek kadar tek sorunum umarım yakın zamanda kart başvurum kabul edilir diğer bankalarda kartım olmasına rağmen Enpara'da kartım yok
  • 11-10-2022, 22:35:00
    #77
    Muazzam
  • 11-10-2022, 23:04:14
    #78
    Yeni kredi kartı istedim 1 ay oldu, daha yeni basılmış.

    Sanal kart oluşturma limiti yıllık 10 adet.

    Çok da süper bir bankacılık yok ortada.
  • 12-10-2022, 02:05:08
    #79
    Hersey ucretsiz diye herkesin sevdigi bir banka işlem ücreti olsa çoğu şeyleri goze batmaya baslar ne duzgun atm si var nede uygulamasınin bir albenisi var diger bankalara gore kötü bence
  • 12-10-2022, 09:05:25
    #80
    Diger kredi kartlari deli gibi puan verirken, enpara 1 kuruş vermiyor insanın kullanasi gelmiyor