8 yıldır kullanıyorum memnunum benim için tek eksik yönü atm az olması bulunduğum yerde 1 tane atm var çalışmadığı zaman anlaşmalı olduğu bankaların atmsinden işlem yapabiliyorum ama o da ayda 3 defa