• 09-10-2022, 23:35:07
    #1
    Geçen sene türk telekomdan turkcell e geçtim. Tp link modem boşa çıktı. Bunu hub olarak kullanmak istiyorum ayarlardan napmam gerek. Direk takınca adsl internet ayarlarını kontrol ediniz diye ibare çıkıyor
  • 09-10-2022, 23:40:44
    #2
    Genelde birinin purtundan cikio digerine girince oluyordu ama ip degismek lazim veya kopru modunda
  • 09-10-2022, 23:41:22
    #3
    Direk ana modemden bağlantı alıyorum bu eski modemle dağıtıyorum. Ama bu modemde bir yeri deactive etmem gerekiyor
  • 10-10-2022, 01:03:01
    #4
    Modemin ilk portuna ethernet kablosu 2.portuna cihazın ağ kablosu takılır hub olarak kullanılır
  • 10-10-2022, 13:48:41
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin ilk portuna ethernet kablosu 2.portuna cihazın ağ kablosu takılır hub olarak kullanılır
    bu şekil olarak doğru fakat hub olarak kullanılan modemin arayuzunden dhcp deactive edilmesi gerekiyor, ve ip olarak son hane değişcek şekilde kaydedip resetlendikten sonra router görevi görüyor