Geçen sene türk telekomdan turkcell e geçtim. Tp link modem boşa çıktı. Bunu hub olarak kullanmak istiyorum ayarlardan napmam gerek. Direk takınca adsl internet ayarlarını kontrol ediniz diye ibare çıkıyor