Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modemin ilk portuna ethernet kablosu 2.portuna cihazın ağ kablosu takılır hub olarak kullanılır
bu şekil olarak doğru fakat hub olarak kullanılan modemin arayuzunden dhcp deactive edilmesi gerekiyor, ve ip olarak son hane değişcek şekilde kaydedip resetlendikten sonra router görevi görüyor