kertenkele01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Binance'de Çekme Butonu Yok
24
●1.004
- 08-10-2022, 17:15:47Beni Anlamıyorsun. Eğer gerçekten büyük bir firma olsaydı o kadar para dönüyor herkesin şeffaf şekilde işlem yapabileceği ilk defa girenleri aydınlatabileceği herkesin hızlı ve kolay işlem yapabileceği bir şekilde sistemi kurarlardı, burda büyük firma olması işlemleri daha kolay getiremeyeceği anlamına gelmiyor. Ben bile bir websitesi kurarken hiç bilgisayar açmasını bile bilmeyen bir kişinin kolayca anlayabileceği bir şekilde düzenlemeye çalışırım. olaya burdan bakmaları lazım. Sorunu zorda olsa çözdüm ama her alanda sistemsel soruna takıldım, ilginize teşekkürler
- 08-10-2022, 18:00:41Teşekkür ederim hocam.. aklımı okudunuz resmenkertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2022, 19:21:53Aslında benim bildiğim kadarıyla yurt dışında böyle özellikle Binance'nin Lite sürümü ile. Türkiyede Binance Global'den TrBinance'ye atıyorsun ordan çekiyorsun falan daha karmaşık geliyor Türk Lirası çekme işi.land27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta insanlar bunun yüzünden Türkiyede ki alternatiflerini çok yüksek komisyon ile kullanıyor bence halbuki 30-40 dakika kurcalama ile çözülebilir bir sistem. Ama burada da Binance'nin suçu olduğunu sanmıyorum zamanında Papara ile mis gibi işlem yapılıyordu Binance Global'den onu yasaklayınca iyice saçma hal aldı. - 11-10-2022, 13:54:17Dostlarım şunu son kez belirteyim. Siz "O kadar para dönüyor. işlem hacmi en yüksek borsa" diyorsunuz eywallah. Benim şikayetçi olduğum konu arayüzü. arayüz konusunda dandik. Ayrıca BTC Yatırma Çekme gibi bildirimlerde geç geliyor. Hacim konusunda en iyisi olabilir ama kullanım ve arayüz açısından dandik. O kadar büyük firma elbette karışık olacak diyosunuz ama bu kabul edilebilir değil, herşey basit olabilir. Siz hiç BtcTürk Kullanmamışsınız galiba.