Dostlarım şunu son kez belirteyim. Siz "O kadar para dönüyor. işlem hacmi en yüksek borsa" diyorsunuz eywallah. Benim şikayetçi olduğum konu arayüzü. arayüz konusunda dandik. Ayrıca BTC Yatırma Çekme gibi bildirimlerde geç geliyor. Hacim konusunda en iyisi olabilir ama kullanım ve arayüz açısından dandik. O kadar büyük firma elbette karışık olacak diyosunuz ama bu kabul edilebilir değil, herşey basit olabilir. Siz hiç BtcTürk Kullanmamışsınız galiba.