• 08-10-2022, 17:15:47
    #19
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "Dandik" den başka kelime bilmiyor musunuz?
    İnsanlar yardımcı olmaya çalılıyor tek dediğiniz şey bu kelime.
    Bu tür gelişmiş(çok fonksiyonu olan.) borsalarda elbette karışıklık olacak.
    Olmayan çekim işlemini arıyorsunuz dandik diyorsunuz.

    Para yatırınca T.C. kimlik diye bir şey var ona göre yatırıyorlar. Siz bankaya gidip isminizi söylediğimizde başkasına mı yatıyor para?
    Beni Anlamıyorsun. Eğer gerçekten büyük bir firma olsaydı o kadar para dönüyor herkesin şeffaf şekilde işlem yapabileceği ilk defa girenleri aydınlatabileceği herkesin hızlı ve kolay işlem yapabileceği bir şekilde sistemi kurarlardı, burda büyük firma olması işlemleri daha kolay getiremeyeceği anlamına gelmiyor. Ben bile bir websitesi kurarken hiç bilgisayar açmasını bile bilmeyen bir kişinin kolayca anlayabileceği bir şekilde düzenlemeye çalışırım. olaya burdan bakmaları lazım. Sorunu zorda olsa çözdüm ama her alanda sistemsel soruna takıldım, ilginize teşekkürler
  • 08-10-2022, 18:00:41
    #20
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam "Dandik" den başka kelime bilmiyor musunuz?
    İnsanlar yardımcı olmaya çalılıyor tek dediğiniz şey bu kelime.
    Bu tür gelişmiş(çok fonksiyonu olan.) borsalarda elbette karışıklık olacak.
    Olmayan çekim işlemini arıyorsunuz dandik diyorsunuz.

    Para yatırınca T.C. kimlik diye bir şey var ona göre yatırıyorlar. Siz bankaya gidip isminizi söylediğimizde başkasına mı yatıyor para?
    Teşekkür ederim hocam.. aklımı okudunuz resmen
  • 08-10-2022, 18:27:10
    #21
    Binance dandik diyorsanız tüm kripto piyasası ölmüşte haberimiz yok.
    Binance'in son 24 saatlik hacmi 7 milyar dolar.
    Boğa zamanlarında 24 saatlik hacim 50 milyar dolar gördüğüm olmuştu.
  • 08-10-2022, 19:21:53
    #22
    land27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni Anlamıyorsun. Eğer gerçekten büyük bir firma olsaydı o kadar para dönüyor herkesin şeffaf şekilde işlem yapabileceği ilk defa girenleri aydınlatabileceği herkesin hızlı ve kolay işlem yapabileceği bir şekilde sistemi kurarlardı, burda büyük firma olması işlemleri daha kolay getiremeyeceği anlamına gelmiyor. Ben bile bir websitesi kurarken hiç bilgisayar açmasını bile bilmeyen bir kişinin kolayca anlayabileceği bir şekilde düzenlemeye çalışırım. olaya burdan bakmaları lazım. Sorunu zorda olsa çözdüm ama her alanda sistemsel soruna takıldım, ilginize teşekkürler
    Aslında benim bildiğim kadarıyla yurt dışında böyle özellikle Binance'nin Lite sürümü ile. Türkiyede Binance Global'den TrBinance'ye atıyorsun ordan çekiyorsun falan daha karmaşık geliyor Türk Lirası çekme işi.

    Hatta insanlar bunun yüzünden Türkiyede ki alternatiflerini çok yüksek komisyon ile kullanıyor bence halbuki 30-40 dakika kurcalama ile çözülebilir bir sistem. Ama burada da Binance'nin suçu olduğunu sanmıyorum zamanında Papara ile mis gibi işlem yapılıyordu Binance Global'den onu yasaklayınca iyice saçma hal aldı.
  • 08-10-2022, 20:09:46
    #23
    Mobil uygulama da lite olanı mı kullanıyorsunuz?
  • 09-10-2022, 12:50:32
    #24
    eskiden sağlam thodex vardı kapantı tüh
  • 11-10-2022, 13:54:17
    #25
    Dostlarım şunu son kez belirteyim. Siz "O kadar para dönüyor. işlem hacmi en yüksek borsa" diyorsunuz eywallah. Benim şikayetçi olduğum konu arayüzü. arayüz konusunda dandik. Ayrıca BTC Yatırma Çekme gibi bildirimlerde geç geliyor. Hacim konusunda en iyisi olabilir ama kullanım ve arayüz açısından dandik. O kadar büyük firma elbette karışık olacak diyosunuz ama bu kabul edilebilir değil, herşey basit olabilir. Siz hiç BtcTürk Kullanmamışsınız galiba.