Konu kilitlenebilir. Teşekkürler.
6
●270
- 06-10-2022, 14:59:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zararını gidermiş olsan dahi,
Konu kamu davasına çevrilecektir.
Eğer senin yaptığın ispatlanırsa ceza alacaksın.
Geçmiş olsun. - 06-10-2022, 15:02:51Ben yapmadığım için, aksi durumda yani mahkemenin CD görüntülerinden benim yapmadığımı tespit etmesi halinde(bundan bir ay önce karakolda önlü arkalı sağlı sollu resimlerim çekildi) mahkeme ne kadar verir düşünceniz var mıKuvarsDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2022, 15:04:22Sen yapmadıysan bir şey çıkmaz.
Aynen mahkemede bunu belirtmen gerekir yalnız.
Yapmadığın bir şeyin zararını karşılaman da mantıksız olmuş.
Ancak kesin olarak şu sonuç çıkar bu sonuç çıkar demek yanlış.
Bu ülkede her mahkemeden her karar çıkabilir. - 07-10-2022, 00:41:00Merhabalar.
Öncelikle geçmiş olsun. Eksik hususlar giderilsin kısmı dosya da bir değişiklik yaratmaz. Boş bırakmamak için yazılan bir söz. Diğer maddelerde istenen şeyler standart prosedür. Kararın hakkaniyetli verilmesi için istenen incelemeler. Dosyalar hemen kapanacak diye bir şey yok. Hakimin aklında kesin bir kanaat oluşuncaya kadar mahkeme devam edebilir. Zararı karşılanma kısmında da mağdur ile aranızda geçen görüşmeyi ve ödemeyi yaptığınıza dair dekontları bir dilekçe ile mahkemeye sunabilirsiniz. İş yoğunluğundan karışmış olabilir. Dilekçenizle durum düzeltilir. Ama suçsuz olduğunuzu ispat edebilmeniz mümkün. Ya da delil yetersizliğinden beraat alabilirsiniz. Eğer detaylı görüşmek isterseniz profilimdeki WhatsApp bağlantısından benimle iletişime geçebilirsiniz.
İyi forumlar