Zararını gidermiş olsan dahi,
Konu kamu davasına çevrilecektir.
Eğer senin yaptığın ispatlanırsa ceza alacaksın.
Geçmiş olsun.
Ben yapmadığım için, aksi durumda yani mahkemenin CD görüntülerinden benim yapmadığımı tespit etmesi halinde(bundan bir ay önce karakolda önlü arkalı sağlı sollu resimlerim çekildi) mahkeme ne kadar verir düşünceniz var mı