Sen yapmadıysan bir şey çıkmaz.
Aynen mahkemede bunu belirtmen gerekir yalnız.
Yapmadığın bir şeyin zararını karşılaman da mantıksız olmuş.
Ancak kesin olarak şu sonuç çıkar bu sonuç çıkar demek yanlış.
Bu ülkede her mahkemeden her karar çıkabilir.