WebMoney Para Nasıl Çekilir ?
11
●228
- 05-10-2022, 23:11:444-5 yıl önceden açtığım hesabım vardı ve parayı çekebiliyorduk ancak şuan problemli diye biliyorum ve ben de merak ediyorum bilen varsa bilgi paylaşırsa çok sevinirim
- 05-10-2022, 23:27:07NormP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle@sinanalemi; Hocam'dan rahatlıkla işlemlerinizi halledebilirsiniz. Çok defa wmz bozum yaptırdım.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2022, 23:28:55%25 komisyonu var hocam aşırı fazlaWolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2022, 23:36:10Bir işin %50 si bir işin hiç bişeyinden karlıdır. Paranın orda kalmasının sana faydası yok. O zaman pasaport ya da kimliğinizi onaylatıp çekim yapın. Tabii rus sitesine kimlik bilgilerinizi paylaşmak ne kadar doğru tartışılır. Ama daha iyi alternatif varsa senin ağzından da duymak isterim?NormP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2022, 23:38:52
Ben onay yaptırdım gene onay istiyorlar henüz yapamadım daha. onay için ise daha önce kimliğin arkalı önlü resmini göndermiştim şimdi ise yüz resmi istiyorlar sanırım onayı yaptıktan sonra
turkmoney net sitesinden wmz yi kolayca TL ye çevirebiliyorsunuz tabi komisyonla
- 05-10-2022, 23:42:30
şunu merak ediyorum komisyon hep vardı zaten öyle değil mi ukrayna olayı ile bu komisyon arttı öncesinde komisyon ne kadardı
- 05-10-2022, 23:51:28Onaylı hesaptan nasıl çekim yapılıyor ki hocam? İşin özeti paranın orda kalmasını kimse istemez ama yüksek miktarlarda komisyonda tamam demezler.Wolldexcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan 8-9 ay önce %10 komisyonla bozmuştum forumdandreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-10-2022, 23:59:10
%10 komisyon çok daha iyiymiş. ukrayna olayı her şeyi etkiledi, hesap onaysız ise cüzdanınızda 300-400 wmz gibi bir bakiye varsa bunun üstü wmz yatırılamıyor ayrıca. onaysız hesabın 300-400 wmz gibi bir limiti var