NormP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%25 komisyonu var hocam aşırı fazla
Bir işin %50 si bir işin hiç bişeyinden karlıdır. Paranın orda kalmasının sana faydası yok. O zaman pasaport ya da kimliğinizi onaylatıp çekim yapın. Tabii rus sitesine kimlik bilgilerinizi paylaşmak ne kadar doğru tartışılır. Ama daha iyi alternatif varsa senin ağzından da duymak isterim?